torsdag 4 mars 2010

Uppfräschning av bloggen!

Kära läsare! Nu har jag fått lite hjälp av ett fullblodsproffs på design i virtuella miljöer! Bloggen är uppfräschad och du har nu möjlighet att lägga egna förslag i min "liberala förslagslåda! Senaste inläggen handlar om servering av öl och vin på Storsjöbadet och ikväll skriver jag ett inlägg om frågan om nya arenor i Östersund! Om du vill ha hjälp med din egen blogg så kontakta mig så vidarebefodrar jag kontaktinformationen till min "bloggkonsult"!

2 kommentarer:

  1. som bloggkonsult så måste han ju ha gett dig rådet att köra på egen domän med wordpress eller annat Open Source verktyg!

    Jag visste från första gången jag såg dig att du var blå, men ja trodde mer åt moderathållet...

    Keep up the good work

    SvaraRadera
  2. Det är nog jag som är ansvarig för att det vart "blogspot", eftersom jag har en så bra konsult så har han hjälpt mig helt gratis!

    Jag är nog väldigt ljusblå och det tror jag tog sin början när jag träffade dig på Wargen, du vet det där med hårdare tag mot busiga elever
    ;-) Näerå, för mig är indidividens FRIHET den absolut viktigaste ingrediensen i den politiska soppan. Jag avskyr partipiskor och kollektivistiska maktbeteenden. I folkpartiet, Östersund har vi en väldigt öppen dialog och det är inte sällan som vi tycker olika i frågor, det ser vi som ett demokratiskt sundhetstecken!

    SvaraRadera